TERTTU -MARJATUOTTEET

Koiramme Tertun mukaan nimetty – ja yhtä rakastettava.

Terttu-limonaadit syntyvät suomalaisista marjoista ja saavat inspiraationsa rakkaasta koirastamme, joka kulkee mukanamme Rahulan metsäpoluilla. Pieni sydänkuvio hänen kyljessään muistuttaa siitä, että tärkeimmät asiat tunnetaan sydämessä. Terttu ei ole vain tuotenimi, vaan sydämellinen kunnianosoitus suomalaisille marjoille ja yhdelle erityiselle tassunjäljelle perheemme tarinassa.

JÄLLEENMYYJÄKSI

Ota yhteyttä lomakkeen kautta tai suoraan sähköpostilla info@rahularanch.fi

 

23.5.2025

Terttu-tuotebrändin kehityshanke on osa Rahula Ranchin strategiaa laajentaa valikoimaa suomalaisiin marjatuotteisiin keskittyvällä alabrändillä. Hankkeen tavoitteena on kehittää markkinoille uusi, luonnollisuutta ja kotimaisuutta korostava brändi, joka tuo marjojen parhaat puolet kuluttajien ulottuville.

Terttu -hanke on saanut tukea Euroopan unionilta, ja EU-tukiosuus on ollut 3000 euroa.